Tekućine u automobilu -srijeda, 14. februar 2024. Potrebno je mnoštvo različitih ulja i tekućina da bi vaš automobil radio bez problema. Svaka tekućina igra važnu ulogu u funkcioniranju automobila: neke doprinose hlađenju motora i drugih komponenti, druge podmazuju pokretne dijelove, treće sprečavaju da trenje izazove nepopravljivu štetu na motoru ili mjenjaču. Međutim, sve tekućine imaju nešto zajedničko: u nekom trenutku ih je potrebno promijeniti.
Sve o brisačima -ponedjeljak, 12. februar 2024. Brisači se uglavnom postavljaju na prednje vjetrobransko staklo, ali sve više i na stražnje, pretežno kod modela koji imaju „peta vrata“, odnosno prtljažni prostor povezan s unutrašnjošću vozila. S druge strane, na sedanima stražnjeg brisača uglavnom nema i u tom slučaju se za čišćenje stakla oslanjamo na atmosferske uslove (snijeg, kišu, vjetar), odnosno grijače stakala.
Sve o automobilskim staklima -četvrtak, 8. februar 2024. Iako automobilsko staklo izgleda isto kao bilo koja druga vrsta stakla, ono funkcionira veoma drugačije – stakla mogu izgledati samo kao ukrasni dodatak, ali imaju ključnu funkcionalnu ulogu. Radi očuvanja strukture vozila i sigurnosti putnika, u automobilima se koriste dva osnovna tipa sigurnosnog stakla: laminirano (lijepljeno) sigurnosno staklo i kaljeno sigurnosno staklo.
Automobilska elektronika uključuje sve, od prednjeg svjetla i LED kočionog svjetla do kontrole sjedišta u automobilu. Gotovo svaki modul u vašem automobilu je visokotehnološki elektronički uređaj. S druge strane, električni sistemi, sa svoje tri glavne komponente (akumulatorom, alternatorom i anlaserom) odgovorni su za pokretanje motora i održavanje stabilnog napajanja elektroničkih uređaja. Elektronika u automobilima nekada je služila isključivo za upravljanje radom motora, dok najnoviji trendovi i opći napredak elektroničke industrije usmjeravaju razvoj automobilske elektronike u gotovo svim segmentima konstrukcije vozila.
Što se tiče sigurnosti u vožnji, ništa nije važnije od guma i kočnica. U putničkim vozilima u širokoj upotrebi su dvije vrste kočnica – disk i doboš. Kako one rade, po čemu su različite i slične, zašto možda imate obje vrste na istom vozilu, kakvu vrstu habanja možete očekivati i koje dijelove je potrebno održavati?